Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Birgit Elisa

Hej, var roligt med bloggen!!

...jag har tyvärr inga erfarenheter hur en sådan blogg fundera, men jag har sett George´s fina bilder, mycket fint!!

Oj och vad stor han har blivit. Jag vet ej vilken vikt britter så kan få som max., ... bara om han rör på sig, är friskt, och gör vad han ska göra...(tror jag).



Min lilla Nova väger nu också mera än vanligt. Eftersom hon också har ätit ifrån Oskar´s kattunge-mat. Men jag börjar nu med liten "diet" på henne. Hon få special mat, och inte mera så mycket mat. Och jag ställer maten undan annars, och matar katterna när jag se de.



Oh, vad jag längtar efter George igen, skulle gärna vilja se honom och kappa honom igen...

Min lille Oskar har blivit en riktig busig "tonåring". Han "bråkar" med Nova hela tiden. Nova kan inte vara ensam/själv mera, och då blir hon arg...

Oskar har också fått lite fet svans på ett ställe, inte farligt, men man kan känna det lite. Har George också fått det? Vad brukar du göra mot detta?

Annars är allt bra här.

Funderar på kattutställning i Göteborg för Oskar igen i Nov./Dec.10. (tyvärr missade jag Borås-utställng. nu i Sept., men men...)

Ha det så gott!!

Och lycka till med dina kattungar!

Jag måste lägga en länk ifrån er i min hemsida med...

ha det gott och hälsningar till din man (och George sså klart...hihihihi)

Birgit Elisa



2010-08-20 @ 17:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0