Kattungar födda 20 januari 2014!

Brittiskt korthår
Kull 6 (Tema: Spanska)
Födda 2014-01-20
Mor: S*Papadino's Loranga
Far: CH S*KillerCats Taipei 101
 
Kattungarnas stamtavla
(inavelsgrad 6 generationer 0 %)

Det blev fyra hanar & två honor:
S*KillerCats Bastian Blanco, BRI a 24, hane. Status: Adopterad. Har flyttat till Karlstad.
S*KillerCats Máximo Mayor, BRI a, hane. Status: Stannar.
S*KillerCats Felipe Feliz, BRI a, hane. Status: Adopterad. Har flyttat till Stora Höga.
S*KillerCats Armanda Azul, BRI a 24, hona. Status: Adopterad. Har flyttat till Borås.
S*KillerCats Delfina Dulce, BRI a 24, hona. Status: Adopterad. Har flyttat till Falköping.
S*KillerCats Pascual Plata, BRI a 24, hane. Status:Adopterad. Har flyttat till Karlstad.
 
Leveransklara tidigast 15:e april
 
Filmer på kattungarna
 
 
 
11 veckor & 6 dagar:
 
S*KillerCats Bastian Blanco:
 
 
S*KillerCats Máximo Mayor:
 
 
S*KillerCats Felipe Feliz:
 
 
S*KillerCats Armanda Azul:
 
 
S*KillerCats Delfina Dulce:
 
 
S*KillerCats Pascual Plata:
 
 
 
 
 
10 veckor & 1 dag:
 
S*KillerCats Bastian Blanco:
 
 
S*KillerCats Máximo Mayor:
 
 
S*KillerCats Felipe Feliz:
 
 
S*KillerCats Armanda Azul:
 
 
S*KillerCats Delfina Dulce:
 
 
S*KillerCats Pascual Plata:
 
 
 
 
9 veckor & 1 dag:
 
S*KillerCats Bastian Blanco:
 
 
S*KillerCats Máximo Mayor:
 
 
S*KillerCats Felipe Feliz:
 
 
S*KillerCats Armanda Azul:
 
 
S*KillerCats Delfina Dulce:
 
 
S*KillerCats Pascual Plata:
 
 
 
 
8 veckor:
 
S*KillerCats Delfina Dulce, blåspotted hona.
 
 
S*KillerCats Bastian Blanco, blåspotted hane.
 
 
S*KillerCats Máximo Mayor, blå hane.
 
 
S*KillerCats Felipe Feliz, blå hane.
 
 
S*KillerCats Armanda Azul, blåspotted hona.
 
 
S*KillerCats Pascual Plata, blåspotted hane.
 
 
 
 
6 veckor:
 
S*KillerCats Bastian Blanco, blåspotted hane.
 
 
S*KillerCats Máximo Mayor, blå hane.
 
 
S*KillerCats Felipe Feliz, blå hane.
 
 
S*KillerCats Armanda Azul, blåspotted hona.
 
 
S*KillerCats Delfina Dulce, blåspotted hona.
 
 
S*KillerCats Pascual Plata, blåspotted hane.
 
 
 
 
4 veckor & 3 dagar:

S*KillerCats Bastian Blanco, blåspotted hane.
 
S*KillerCats Máximo Mayor, blå hane.
 
S*KillerCats Felipe Feliz, blå hane.
 
S*KillerCats Armanda Azul, blåspotted hona.
 
S*KillerCats Delfina Dulce, blåspotted hona.
 
S*KillerCats Pascual Plata, blåspotted hane.
 
 
 
3 veckor & 4 dagar:

S*KillerCats Bastian Blanco, blåspotted hane.
 
 
S*KillerCats Máximo Mayor, blå hane.
 
 
S*KillerCats Felipe Feliz, blå hane.
 
 
S*KillerCats Armanda Azul, blåspotted hona.
 
 
S*KillerCats Delfina Dulce, blåspotted hona.
 
 
S*KillerCats Pascual Plata, blåspotted hane.
 
 
 
Kattungarna fem dagar på denna bild:
 
 
 
Kattungen är vid leverans:
*Minst 12 veckor
*Registrerad i SVERAK (har stamtavla)
*Vaccinerad 2 ggr
*ID-märkt med chip
*Veterinärbesiktigad
*Avmaskad
*Dolda fel-försäkrad i Agria i tre år
 
Kattungen får med sig ett kattungepaket från Royal Canin.
 
 
Övrig info:
Kattungarna söker kärleksfulla hem.
Ingen kattunge säljs utan personlig kontakt med köparen.
Som säljare förbehåller jag mig rätten att välja rätt köpare för mina kattungar.
Katten ska förbli innekatt. Brittiskt korthår passar inte som utekatt.
(Däremot går det förstås bra att rasta sin katt i sele eller låta den vistas i rastgård.)
Katten ska hållas försäkrad.
Katten ska vaccineras regelbundet.
Handpenning betalas i samband med att tingningsavtal skrivs. -
Resterande köpesumma betalas senast vid leverans.
Jag vill gärna ha några hälsningar och foton på katten när den flyttat till sitt nya hem.
 
 
Förklaring till status:
Avvaktar: Kattungen är under utvärdering.
Till salu: Kattungen söker ett hem.
Reserverad: Någon har visat intresse för kattungen och ska komma och titta - kan bli till salu igen.
Tingad: Tingningsavtal är skrivet och handpenning betald.
Adopterad: Kattungen har flyttat till sitt nya hem.
 
 
 
 
*
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej :)
Tittade in på er sida och blev förälskad i #2!
Ring mig gärna på 0734-27 47 09 /Gunilla

2014-02-28 @ 06:57:44
Postat av: Carina

Hej Janice!
Undrar om du fick mitt senaste mail som jag skickade igår? Vi är intresserade av två kattungar :)
Hälsningar / Carina

2014-03-05 @ 11:41:28
Postat av: jessica

Hej!
Hur mycket kostar en kattunge?
Super söta var dom!

2014-03-25 @ 18:37:25
Postat av: Elaine

Hej! Underbart söta små kattungar!
Finns Máximo Mayor kvar? Pris? :)

Maila gärna!

Hälsningar Elaine

2014-04-02 @ 14:18:24
Postat av: Claudia

Hej vad kostar en katt unge är intresserad !!

2014-04-04 @ 11:01:10
Postat av: GUNILLA

Nu är det fyra dagar sedan jag flyttade från er. Jag vill gärna berätta för er hur jag har det i mitt nya hem :) Jag imponerat på min nya matte, för jag hittar till lådan var jag än befinner mig OCH i tid varje gång :) Ja hon tycker jag är duktig :) I mitt nya hem bor det en svart gammal kattdam och hon gillar mig INTE, hon tycker jag luktar bäbis. MEN hon äter gärna upp min mat!!! Fast då får jag alltid ny :) Då hon fräser åt mig så tror hon att jag ska bli rädd, men inte jag inte, jag bara står kvar...och då går hon iväg. Igår fick jag träffa 2 stora vita hundar å jag tyckte de var lite läskiga men ändå ganska fina för de brydde sig inte de minsta om mig så jag kunde smyga på dem lite grann. Jag har det i alla fall jättebra i mitt nya hem och min matte säger att hon avgudar mig och tycker jag är gosig då jag sover jämte hennes kudde på natten :) Så säger hon att jag är vacker också :D Hälsningar från Felipe Feliz "Diesel"

2014-04-19 @ 12:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0